Nog een paar daagjes en dan... - Reisverslag uit Hengelo, Nederland van Lisette - WaarBenJij.nu Nog een paar daagjes en dan... - Reisverslag uit Hengelo, Nederland van Lisette - WaarBenJij.nu

Nog een paar daagjes en dan...

Blijf op de hoogte en volg Lisette

26 Januari 2015 | Nederland, Hengelo

De laatste kleine dingen moet ik allemaal nog regelen en kopen. Over 3 daagjes vlieg ik al weg. Nu komt het wel heel erg dichtbij en wordt het toch wel een beetje spannend.. Maar ik heb er wel zin in! :)

Ik heb een waarbenjij.nu aangemaakt zodat ik straks al mijn reisverhalen hierin kan vastleggen en leuke (en misschien ook wel minder leuke) verhalen en foto's met jullie kan delen. Zo waan je je dan ook een klein beetje in Suriname.

Tot snel!
Liefs

  • 26 Januari 2015 - 17:20

    Marianne:

    Ja..ik begin ook kriebels te voelen. .ik ga er maar vanuit dat dit een geweldige, leuke ervaring voor je wordt..en ik vind het leuk dat ik je zo ook mooi kan volgen..dus graag veel verhalen delen. ...

  • 26 Januari 2015 - 20:57

    Joyce & Wijnand :

    Het aftellen is begonnen, ga lekker genieten, we zijn benieuwd naar de eerste verhalen

  • 29 Januari 2015 - 09:36

    Renate Kloosterman :

    Lieve lisette ,heel veel plezier in Suriname, een veilige reis en vooral genieten.We hopen veel mooie verhalen te lezen liefs van ons allemaal xx

Verslag uit: Nederland, Hengelo

Lisette

Actief sinds 26 Jan. 2015
Verslag gelezen: 256
Totaal aantal bezoekers 5578

Voorgaande reizen:

26 Januari 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: